dinsdag 24 juli 2012

't Zit in de sjakos!

... en dan heb ik het over twee dingen, namelijk het halen van een stofje met een hippe print (stond op m'n 'TO DO'-lijst van vandaag) en hetgene dat ik van plan ben om te maken met die stof, en dat is een portefeuille. (ja, we zijn ambitieus vandaag!)


Voor mijn portefeuille heb ik een stof met superleuk bloemenmotief en een daarbij passend effen katoen gekocht bij Stoffenhuys Paulette.



Omdat ik op internet niet echt een patroon gevonden heb, ben ik zelf aan het knutselen geslagen. Zo zou de indeling dus worden. (Als je er aan uit geraakt)
De foto's van mijn afgewerkte portefeuille zal ik later hierop plaatsen, eerst genieten van het zalige zomerweer :-)







3 opmerkingen:

  1. Dat zier er een mooie portefeuille uit !
    Om eerlijk te zijn : ik kwam op jouw blogje terecht omdat ik op zoek ben hoe ik Stoffenhys Paulette kan bereiken.
    Ik kén het adres....ben er al regelmatig gepasseerd , maar zie niks wat op een stoffenwinkel lijkt.
    Heb jij toevallig een mailadres ? Openingsuren ?
    of wil jij me vertellen welke soort stoffen (prijs) Paulette verkoopt ? Moet ik denken aan het duurdere genre ( meer dan € 20 per meter) of is er ook een betaalbaarder aanbod ?
    Ik zou heel blij zijn met een reactie.
    dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Stoffenhuys Paulette heeft een pagina op facebook, daar vind je alle info. (dit weekend is het ook opendeurdag bvb.) Je vindt er stoffen vanaf 10-12€, maar bekende namen kosten natuurlijk meer geld (amy butler enzo)
      De link naar de facebookpagina staat hierboven op deze blog :)

      Verwijderen
  2. Dankjewel voor de info.
    Ik had de FB-pagina al ontdekt ; maar daar de openingsdagen en -uren niet gevonden.
    En helaas....ik kan nooit in het weekend shoppen omdat de auto dan niet beschikbaar is ; dus naar de opendeur kan ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen