maandag 2 juli 2012

Let's get silli ♥


Af en toe hou ik mij bezig met het maken van juweeltjes, vooral met fimo.
Natuurlijk (en jammergenoeg) zijn ze niet altijd zo mooi zoals ik ze voor ogen had...
Ik had al gezien dat er zogenaamde 'mallen' bestaan om altijd dezelfde perfecte vorm te halen uit je fimoklei, maar als eeuwige uitsteller komt het er zelden van dat ik effectief iets koop via internet (bankkaart uithalen, dat machientje, al die gegevens invullen en dan nog maar te zwijgen over de levertijd...)
Ik heb er nu toch een gedacht van gemaakt en via Sillis enkele mallen/vormpjes gekocht.
Mooie en duidelijke website die ik via andermans blog gevonden heb op het wereldwijde web.

Ik heb er twee bloemenvormen besteld. Een chrysant en een roos (ik hou best wel van de klassiekers :-) )


















De levertijd was (volgens Sillis tenminste) twee werkdagen, en ja hoor, deze middag zat m'n bestelling in de bus!(met het weekend ertussen dus)
Ik heb na het werk m'n fimo bovengehaald en ben van start gegaan.
Het resultaat ligt nu af te koelen en ga ik sebiets plakken op oorstekers en vernissen.
Foto's volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten