dinsdag 7 augustus 2012

Haaksels aan het zwembad

Nadat ik verder bezig was met mijn gehaakt gsm-hoesje, bleek die eigenlijk te smal te zijn voor de gsm's van tegenwoordig... (ik heb nog zo'n ouderwets blokvormig ding in gebruik). Dus ik heb het gelaten voor wat het is en ben op reis vertrokken, met enkele andere kleurtjes.
Aan het zwembad heb ik deze twee lapjes afgewerkt.
Nu dat ik terug thuis ben, kan ik een rits kopen en het tasje verder afwerken, maar dan wel niet onder die fantastische Griekse zon... *zucht*

2 opmerkingen:

  1. Plaats je ook welke steken je hier gebruikt hebt en de maten? lk vind je blog super! mocht je de tyd vinden om een snelcursus te geven aan een leek zoals my... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ben ik begonnen met een ketting van lossen, maar omdat ik dat gsm-hoesje al verkocht heb, weet ik niet meer precies hoeveel. Als ik me niet vergis heb ik 25 lossen gemaakt. Vanaf de tweede rij heb ik met allemaal vasten gehaakt. Afwisselend 6 rijen paars, 2 rijen groen.
    Ik ga werken aan een pagina waar je alle basissteken op terug kan vinden, samen met een tutorial, maar op dit moment heb ik weinig tijd om een uitgebreid blogbericht te maken, maar 'kzal er aan denken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen