zondag 8 maart 2015

Comm' Fie gaat in de (beginnende) verkoop!

Wat moet een mens doen als die drie maanden thuis zit, te wachten tot de baby eruit floept?
Bij mij is dat mijn handwerkhobby's uitoefenen, maar dan in overdrive! Naaien, haken, borduren en andere bezigheden natuurlijk!

En met een hoofd vol inspiratie begin je daaraan en plots besef je dat je zoveel babygerief niet nodig hebt! Want laten we eerlijk zijn, wie heeft nu meerdere luieretuis of fopspeenkettingen nodig?

Dus een opgeborgen droom om te starten met de verkoop van handgemaakte spulletjes, heb ik weer vanonder het stof gehaald.
Ik ben begonnen met een facebookpagina om eens de interesse af te tasten onder de naam: 

Handmade by Comm'Fie

Hieronder enkele artikels die terug te vinden zijn op de pagina!

Laat me weten wat jullie ervan vinden! De Facebookpagina zelf mag je ook 'liken' natuurlijk ;-)

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten