zondag 24 juni 2012

Stokje na stokje.



Je weet het al, of misschien niet, maar de 'granny squares' zijn volledig terug van weg geweest.

Haken zei mij niet al te veel, maar toch... Ik wou me hier toch aan wagen.

Eén piepklein probleempje. Ik had nog nooit gehaakt, zelf geen rechte lijn, laat staan een granny square!

Gewapend met enkele bollen wol, een haakpen en een tutorial op YouTube ging ik aan de slag.

Het onderstaande filmpje is de eerste in een reeks van vijf. Ik heb de filmpjes tientallen keren opnieuw afgespeeld: start, kijken, pauze, terugspoelen, opnieuw kijken, vloeken dat ik het verkeerd deed, opnieuw... Zo dus.



En dit is dan het resultaat:


Nog één rijtje en dan is mijn mega granny square groot genoeg om er een kussenhoes van te maken.
(Foto's volgen!)



PS: Ik ben thuis niet de enigste die graag met wol bezig is :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten